Мельник, Т. С. Аналіз споживчої цінності як основа підвищення якості обслуговування на залізничному пасажирському транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Вагонный парк. - 2011. - № 10. - С. 49-53
Пассажирские перевозки Залізничний транспорт Пасажирські перевезення Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- качество обслуживания на железнодорожном транспорте -- анализ потребительской ценности -- качество услуг -- методика servqual -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- якість обслуговування на залізничному транспорті -- аналіз споживчих цінностей -- якості послуг Дод.точки доступу: Христофор, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |