Мельник, Т. С.
    Аналіз споживчої цінності як основа підвищення якості обслуговування на залізничному пасажирському транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2011. - № 10. - С. 49-53
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Пассажирские перевозки

   Залізничний транспорт

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- качество обслуживания на железнодорожном транспорте -- анализ потребительской ценности -- качество услуг -- методика servqual -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- якість обслуговування на залізничному транспорті -- аналіз споживчих цінностей -- якості послуг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)