Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): електронний підручник -- навчально-пізнавальна інформація -- операционно-деятельностная информация -- операційно-діяльнісна інформація -- підручники -- середня освіта -- среднее образование -- учебники -- учебно-познавательная информация -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронный учебник Анотація: Описано методику і технологію конструювання електронного підручника. Під час конструювання й змістового наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною, операційно-діяльнісною й керівною інформацією слід забезпечувати: відповідність змісту навчальним програмам і традиційним підручникам; автономність використання в процесі виконання завдань; мультимедійне унаочення явищ і процесів, що їх вивчають учні; інтенсифікацію та раціоналізацію навчання й самонавчання. |