Волинський, В. П.
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- навчально-пізнавальна інформація -- операционно-деятельностная информация -- операційно-діяльнісна інформація -- підручники -- середня освіта -- среднее образование -- учебники -- учебно-познавательная информация -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронный учебник
Анотація: Описано методику і технологію конструювання електронного підручника. Під час конструювання й змістового наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною, операційно-діяльнісною й керівною інформацією слід забезпечувати: відповідність змісту навчальним програмам і традиційним підручникам; автономність використання в процесі виконання завдань; мультимедійне унаочення явищ і процесів, що їх вивчають учні; інтенсифікацію та раціоналізацію навчання й самонавчання.