Христофор, В. В. (ДП "ДНДЦ УЗ").
    Методичні засади застосування маркетингового аналізу в умовах конкуренції на транспортному ринку / В. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 45-46. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Маркетинг

   Залізничний транспорт

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- маркетинговый анализ -- транспортный рынок -- конкуренция -- стратегические маркетинговые цели -- эффективность маркетинговой стратегии -- маркетинговая деятельность -- залізничний транспорт -- маркетинговий аналіз -- транспортний ринок -- конкуренція -- стратегічні маркетингові цілі -- ефективність маркетингової стратегії -- маркетингова діяльність
Анотація: В статті вивчені сучасні розробки маркетингової, інформаційної та рекламної діяльності в статусі пасажирського господарства на залізничному транспорті, мотивований вибір маркетингової стратегії організації та способи досягнення своїх стратегічних цілей, здійснюється поєднання факторів впливу на її діяльність.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)