Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг
Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)