Решетніченко, А. В. (професор Академії митної служби України; доктор філософських наук). Маркетологічні основи державного управління: методологічні аспекти / А. В. Решетніченко> // Грані. - 2011. - № 6. - С. 75-78. - Примітки : С.78 : 2 назви
Рубрики: Соціальне управління Социальное управление Кл.слова (ненормовані): государственное управление -- державне управління -- имидж -- імідж -- маркетологические основы -- маркетологічні основи -- методологические аспекты -- методологічні аспекти -- адміністративні послуги -- социология управления -- соціологія управління -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність -- административные услуги Анотація: Проаналізовано стан, проблеми та напрямки теоретичного і практичного розвитку маркетологічних основ управлінської діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |