Колесник, А. О. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Освітній маркетинг у соціальному контексті постіндустріалізму / А. О. Колесник // Грані. - 2012. - № 4. - С. 100-103. - Бібліографія : С.103 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образования -- маркетинг освіти -- методология образования -- методологія освіти -- постиндустриализм -- постіндустріальне суспільство -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Визначено напрями еволюції освітнього маркетингу як процесу формування його філософсько-освітньої предметності. Обгрунтовано риси освітнього маркетингу у контексті цінностей постіндустріалізму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)