Колесник, А. О. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти). Освітній маркетинг у соціальному контексті постіндустріалізму / А. О. Колесник> // Грані. - 2012. - № 4. - С. 100-103. - Бібліографія : С.103 : 7 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): маркетинг образования -- маркетинг освіти -- методология образования -- методологія освіти -- постиндустриализм -- постіндустріальне суспільство -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Визначено напрями еволюції освітнього маркетингу як процесу формування його філософсько-освітньої предметності. Обгрунтовано риси освітнього маркетингу у контексті цінностей постіндустріалізму. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |