Сметанський, М. І.
    Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа -- альтернативная школа -- альтернативність -- альтернативность -- вітчизняна педагогіка -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- категории педагогики -- категорії педагогіки -- отечественная педагогика -- педагогика Украины -- педагогіка України -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.