Сібрук, В. Л. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна). Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика транспорта Економіка транспорту Воздушный транспорт Повітряний транспорт Германия Німеччина Кл.слова (ненормовані): брэндинг -- брэнд -- бренд -- брендинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- авиационные компании -- авиакомпании -- бренд авиакомпании -- бренд авіакомпанії -- прибыль авиакомпаний -- прибуток авіакомпаній -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- силы Портера -- сили Портера -- слоганы -- слогани -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- інформаційні технології -- інтернет-ресурси -- інтернет-реклама Анотація: Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |