Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності [] / В. П. Горох> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.51-52 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- логико-математическая компетентность -- логіко-математична компетентність -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності. Завдання логіко-математичної частини ТЗНК спрямовано на використання й розуміння базових математичних уявлень, а також логіку безпосереднього розв'язування задачі. Завдання цього тесту не перевіряють сформованості складних обчислюваних навичок і знання означень із курсу вищої математики. |