65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23