Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук). Інтегративні процеси в системі фундаменталізації змісту освіти старшої школи [Текст] / С. Трубачева> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 7-8. - С. 41-42. - Бібліогр.: с. 42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Організація освіти в Україні Организация образования в Украине Україна Украина Кл.слова (ненормовані): освіта в Україні -- середня освіта -- інтеграція навчальних предметів -- міжпредметні зв`язки -- умови розвитку систем -- філософія освіти -- синергетичний підхід -- роль міжпредметних зв`язків в освіті -- методологічні принципи освіти -- образование в Украине -- среднее образование -- интеграция учебных предметов -- межпредметные связи -- условия развития систем -- философия образования -- синергетический подход -- роль межпредметных связей в образовании -- методологические принципы образования Анотація: Освіта розглядається як система, яка розвивається за всіма законами розвитку систем і є найбільш стійкою тоді, коли є в міру мінливою і в міру стійкою, інтеграція навчальних предметів забезпечує таку помірну мінливість а токож створює синергетичний ефект. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Дод.точки доступу: Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України) Є примірники у відділах: ЧЗ (25.09.2012р. - Б.ц.) (вільний) |