Петрук, Вікторія (науковий співробітник відділу інноваційних досліджень ННДІУВІ). Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення / В. Петрук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Дистанционное образование Дистанційна освіта Дистанционное обучение Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- коннективізм -- самоосвіта -- віртуальна реальність -- філософія освіти -- інформаційне суспільство -- соціально-філософський підхід -- дистанционное обучение -- коннективизм -- самообразование -- виртуальная реальность -- философия образования -- информационное общество -- социально-философский подход -- виртуальная образовательная среда -- віртуальне навчальне середовище -- педагогічні теорії -- педагогические теории Анотація: Розглянуто зміни, що відбулися на етапі проектування та створення дистанційного курсу у віртуальному середовищі, та можливість залучення нової педагогічної теорії - коннективізму. |