Петрук, Вікторія (науковий співробітник відділу інноваційних досліджень ННДІУВІ).
    Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення / В. Петрук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58р3 + 74.580.253
Рубрики: Дистанционное образование
   Дистанційна освіта

   Дистанционное обучение

   Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- коннективізм -- самоосвіта -- віртуальна реальність -- філософія освіти -- інформаційне суспільство -- соціально-філософський підхід -- дистанционное обучение -- коннективизм -- самообразование -- виртуальная реальность -- философия образования -- информационное общество -- социально-философский подход -- виртуальная образовательная среда -- віртуальне навчальне середовище -- педагогічні теорії -- педагогические теории
Анотація: Розглянуто зміни, що відбулися на етапі проектування та створення дистанційного курсу у віртуальному середовищі, та можливість залучення нової педагогічної теорії - коннективізму.