Блінова, Є. В. (студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка). Стратегія державного брендінгу України / Є. В. Блінова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 115-119. - Бібліографія : С. 119 : 16 назв
Рубрики: Засоби масової інформації Средства массовой информации Україна Украина Кл.слова (ненормовані): политический бренд -- політичний бренд -- брендинг государства -- брендінг держави -- внешняя политика -- національні бренди -- национальные бренды -- зовнішня політика Анотація: Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |