Урбанєц, Марія (декан факультету економії Академії Полонійної; м.Ченстохова; Польща; PhD (економіка); професор).
    Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства / М. Урбанєц, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 78-85 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международное государство -- міжнародна держава -- толкование терминов -- тлумачення термінів -- національні традиції -- национальные традиции -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- национальные государства -- національні держави -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- міжнародний розподіл праці -- международное распределение труда -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти міжнародного маркетингу світового господарства, досліджено основні тенденції й особливості функціонування міжнародної економіки в епоху глобалізації в країнах Європи, Польщі і України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вачевський, Мирон Васильович (завідувач кафедри курортного менеджменту й маркетингу Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка; м.Дрогобич; Україна; доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої освіти України)