Жданова, О. С. Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун> // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): продовольчі бренди -- продовольственные бренды -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- розвиток брендингу -- развитие брендинга -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- вплив на споживачів за допомогою реклами -- влияние на потребителей с помощью рекламы Дод.точки доступу: Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |