Овсієнко, Н. В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна). Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н. В. Овсієнко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 215-220 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика пищевой промышленности Економіка харчової промисловості Украина Україна Киевская область Київська область Кл.слова (ненормовані): молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- переробка молока -- переработка молока -- качество продукции -- якість продукції -- национальные товарные рынки -- національні товарні ринки -- однородные группы предприятий -- однорідні групи підприємств -- производственная политика -- виробнича політика -- региональные товарные рынки -- регіональні товарні ринки -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- стратегический анализ -- стратегічний аналіз -- spaice-анализ -- spaice-аналіз -- swot-анализ -- swot-аналіз Анотація: Виділено однорідну групу молокопереробних підприємств, метою яких є повне опанування регіональних ринків та в майбутньому можливий вихід на загальний український молочний ринок. Визначаємо чіткі цілі та фактори однорідності групи. Проведемо загальний аналіз цієї групи підприємств та визначемо відповідні стратегії. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Броварі-молоко, ООО \о нем\; КАГМА, ООО \о нем\; Киевский маслозавод, ООО \о нем\; Рокитянский маслозавод, ООО \о нем\ |