Мотриченко, В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ).
    Розвиток брендів в Україні / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 157-160 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговые марки

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- брендинг -- брендінг -- бренд-менеджмент -- мировые рейтинги -- світові рейтинги -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- рейтинговые оценки -- рейтингові оцінювання -- украинские компании -- українські компанії -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23