Ван, Чу-Чін (професор та декан Коледжу менеджменту Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)). Побудова моделі сервісного обслуговування для попереднього аналізу цінності процесу обслуговування, яка відчувається клієнтами / Ч. -Ч. Ван, С. -Ч. Чуан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - с. 278-288 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономический анализ Экономичний аналіз Экономика непроизводственной сферы Економіка невиробничої сфери Кл.слова (ненормовані): внутренние процессы -- внутрішні процеси -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- ощущаемая ценность -- сприйняття цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- парадигмы -- парадигми -- сервисное обслуживание -- сервісне обслуговування -- экономическое моделироание -- економічне моделювання -- сервіс -- сервис -- услуги -- послуги -- рынок услуг -- ринок послуг Анотація: Розроблено модель сервісного обслуговування, чиї параметри і елементи можуть бути використано для попереднього аналізу клієнтського сприйняття внутрішніх процесів. Потім ресурси можна привести у відповідальність до цих прогнозованих процесів обслуговування, щоб привести створювану сервісом ціннсть у максимальну відповідність із цінністю, яка відчувається клиєнтами. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Чуан, Сю-Чень (докторант PhD кафедри управління Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; МВА) |