В 20 Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна). Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика сферы услуг Економіка сфери послуг Кл.слова (ненормовані): интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна) |