Яковлев, А. О. (кандидат соціологічних наук; доцент Харківського університету радіоелектроніки). Функціональний каркас освіти: інтерпретативні можливості / А. О. Яковлев> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 20-25. - Література : С.24-25 : 13 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): институциональный подход -- интерпретативные возможности -- інституціональний підхід -- інтерпретативні можливості -- конфликтный подход -- конфліктний підхід -- социокоммуникативный подход -- социокультурный подход -- соціокомунікативний підхід -- соціокультурний підхід -- универсальные константы -- універсальні константи -- философия образования -- філософія освіти -- функционализм -- функциональный каркас образования -- функціоналізм -- функціональний каркас освіти Анотація: Виявлено основні характеристики сучасної освіти та її функції. Описано особливості інтерпретацій функцій освіти і прогнозування їх наслідків для соціальної практики. Філософія освіти розглядається як сукупність ціннісно-оформлених уявлень про освітню т еорію, політику та практику. Саме вона забезпечує цілісність бачення й ефективність розв'язання проблем в освіті. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |