Яковлев, А. О. (кандидат соціологічних наук; доцент Харківського університету радіоелектроніки).
    Функціональний каркас освіти: інтерпретативні можливості / А. О. Яковлев // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 20-25. - Література : С.24-25 : 13 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
институциональный подход -- интерпретативные возможности -- інституціональний підхід -- інтерпретативні можливості -- конфликтный подход -- конфліктний підхід -- социокоммуникативный подход -- социокультурный подход -- соціокомунікативний підхід -- соціокультурний підхід -- универсальные константы -- універсальні константи -- философия образования -- філософія освіти -- функционализм -- функциональный каркас образования -- функціоналізм -- функціональний каркас освіти
Анотація: Виявлено основні характеристики сучасної освіти та її функції. Описано особливості інтерпретацій функцій освіти і прогнозування їх наслідків для соціальної практики. Філософія освіти розглядається як сукупність ціннісно-оформлених уявлень про освітню т еорію, політику та практику. Саме вона забезпечує цілісність бачення й ефективність розв'язання проблем в освіті.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)