Чиріч, Майя (старший викладач кафедри економіки та управління машинобудування Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія; PhD). Розробка системи аналізу орієнтації на клієнтів у готельній індустрії / М. Чиріч, Д. Джорджевіч, С. Ігнатієвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 493-502 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика гостиничного хозяйства Економіка готельного господарства Сербия Сербія Морава Шумадия Шумадія Кл.слова (ненормовані): внутриотраслевая кокурентоспособность -- внутрішньогалузева кокурентоспроможність -- гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- ориентация на клиентов -- орієнтація на клієнтів -- схема Нванкво -- Нванкво схема -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- управление качеством -- управління якістю -- гостиничные услуги -- готельні послуги -- конкурентоспроможність готелів -- конкурентоспособность гостиниц Анотація: Розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з аокращення орієнтації готелів на клієнтів. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Джорджевіч, Драгомір (професор факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія); Ігнатієвіч, Светлана (доцент факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія) |