Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 120-124. - Література : С.124 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политические выборы -- електоральна поведінка -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- електоральний ринок -- електоральні настрої -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- целевые группы избирателей -- цільові групи виборців -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электоральный маркетинг -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)