Плахотнікова, Л. О. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна).
    Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный рынок -- аграрний ринок -- маркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникационные стратегии -- маркетингові комунікаційні стратегії -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельхозяйственная продукция -- сільгосподарська продукція -- стратегическое управление АПК -- стратегічне управління АПК -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Визначено основні проблеми здійснення маркетингових комунікацій в агропромисловому комплексі України. Доведено важливість їхнього розвитку та вдосконалення з метою підвищення ефективної роботи агропромислових підприємств. Обгрунтовано основні стратегії маркетингових комунікацій аграрного ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М.М. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна)