Плахотнікова, Л. О. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна). Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика сельского хозяйства Економіка сільського господарства Украина Україна Кл.слова (ненормовані): аграрный рынок -- аграрний ринок -- маркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникационные стратегии -- маркетингові комунікаційні стратегії -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельхозяйственная продукция -- сільгосподарська продукція -- стратегическое управление АПК -- стратегічне управління АПК -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти Анотація: Визначено основні проблеми здійснення маркетингових комунікацій в агропромисловому комплексі України. Доведено важливість їхнього розвитку та вдосконалення з метою підвищення ефективної роботи агропромислових підприємств. Обгрунтовано основні стратегії маркетингових комунікацій аграрного ринку. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Ігнатенко, М.М. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна) |