Костенець, Валентина Володимирівна (аспірант Класичного приватного університету; м.Запоріжжя; Україна).
    Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" / В. В. Костенець, Ю. В. Костенець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 80-85 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР-4ЛЕВ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Львовская область

    Львівська область

    Трускавец

    Трускавець

Кл.слова (ненормовані):
брендинговое оценивание -- брендінгове оцінювання -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- брендовая лояльность -- брендова лояльність -- брендовая сила -- брендова сила -- брендовые активы -- брендові активи -- бренды -- бренди -- курортополисы -- курортополіси -- маркетинг -- международные курорты -- міжнародні курорти -- национальные здравницы -- національні оздоровниці -- оздоровительная инфраструктура -- оздоровча інфраструктура -- рекреационные зоны -- рекреаційні зони -- свободные экономические зоны -- вільні економічні зони -- СЭЗ -- ВЕЗ -- туристический бизнес -- туристичний бізнес
Анотація: Обґрунтовано необхідність розробки та безпосередньо розроблено модель управління активами бренду СЕЗ «Курортополіс Трускавець». Визначено основні елементи бренду, які підлягають оцінюванню.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Костенець, Юлія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Запоріжжя; Україна); Трускавец, курортополис \о нем\