Левицька, А. О. (здобувач Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Вінниця; Україна).
    Визначення категорії "конкурентоспроможність підприємства" як цільової функції його розвитку [Текст] / А. О. Левицька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 5. - С. 184-188 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Конкуренция

   Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
ключевые индикаторы -- ключові індикатори -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- мониторинговые системы -- моніторингові системи -- организационные цели -- організаційні цілі -- рыночная конкурентоспособность -- ринкова конкурентоздатність -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- целевые проекции -- цільові проекції -- целевая функциональность -- цільова функціональність
Анотація: Виконано критичний аналіз відомих визначень конкурентоспроможності підприємства щодо її відношення до загальної мети розвитку організації. Аналіз містить велику кількість різноманітних визначень дефініції "конкурентоспроможність". Автором запропоновано удосконалення визначення конкурентоспроможності підприємства. Це оцінена за науково обгрунтованою методикою інтегральна характеристика цільових проекцій розвитку підприємства, що визначають його переваги над конкурентами на обраних сегментах ринку, досягнутих без шкоди оточуючих. Конкурентоспроможність підприємства визначається конкурентоспроможністю його конкретних товарів і/або послуг, виробничим та трудовим потенціалом, ефективністю системи управління та вимірюється визначеними ключовими показниками (індикаторами), які адекватно характеризують його стан і динаміку та використовуються для прийняття управлінських рішень менеджерами підприємства щодо підвищення рівня конкурентоспроможності. Стаття містить аналіз відомих визначень конкурентоспроможності підприємства щодо її відношення до загальної мети розвитку організації. Виконаний аналіз та удосконалення визначення дефініції "конкурентоспроможність підприємства" дозволить використати одержані результати для подальшого формування системи моніторингу показників підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23