Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща). Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі / Е. Глінська, М. Флорек> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 274-282 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Организация управления региональной экономикой Організація управління регіональною економікою Польша Польща Подляшское воеводство Підляське воєводство Кл.слова (ненормовані): Анхольта класификация городских брендов -- Анхольта класифікація міських брендів -- брендинг городов -- брендінг міст -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне прартнерство -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж местностей -- імідж місцевостей -- индивидуализация местностей -- індивідуалізація місцевостей -- класификация городских брендов Анхольта -- класифікація міських брендів Анхольта -- малые города -- малі міста -- маркетинг -- местная привлекательность -- місцева привабливість -- местные стейкхолдеры -- місцеві стейкхолдери -- регионы -- регіони -- управленческая методология -- управлінська методологія -- фокус-группы -- фокус-групи Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Флорек, Магдалена (ад''кт кафедри персоналу та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD) |