Шабельник, Тетяна (кандидат економічних наук).
    Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління / Т. Шабельник // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 61-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.495
Рубрики: Економіка
   Економіка охорони здоров'я

   Экономика

   Экономика здравоохранения

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичні товари -- фармацевтичні підприємства -- фармацевтичний ринок -- товари масового споживання -- споживачі фармацевтичних товарів -- фармацевтические товары -- фармацевтические предприятия -- фармацевтический рынок -- товары массового потребления -- потребители фармацевтических товаров
Анотація: Досліджено та систематизовано особливості фармацевтичних товарів, що відрізняють їх від товарів масового споживання. Розроблено класифікацію фармацевтичних товарів за ознакою їх впливу на маркетингово-орієнтовані бізнес-процеси фармацевтичного підприємства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)