Шабельник, Тетяна (кандидат економічних наук). Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління / Т. Шабельник> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 61-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка охорони здоров'я Экономика Экономика здравоохранения Украина Україна Кл.слова (ненормовані): фармацевтичні товари -- фармацевтичні підприємства -- фармацевтичний ринок -- товари масового споживання -- споживачі фармацевтичних товарів -- фармацевтические товары -- фармацевтические предприятия -- фармацевтический рынок -- товары массового потребления -- потребители фармацевтических товаров Анотація: Досліджено та систематизовано особливості фармацевтичних товарів, що відрізняють їх від товарів масового споживання. Розроблено класифікацію фармацевтичних товарів за ознакою їх впливу на маркетингово-орієнтовані бізнес-процеси фармацевтичного підприємства. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |