Співаков, Сергій (кандидат економічних наук). Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / С. Співаков> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): мотивації споживачів -- сегменти ринків -- споживча поведінка -- ринок води -- мотивации потребителей -- сегменты рынков -- потребительское поведение -- рынок воды -- питьевая вода -- питна вода -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження Анотація: Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |