Бажерна К.В., Марія (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів / М. Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 88-93 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- воспринимаемая лояльность -- сприймана лояльність -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- поведенческая лояльность -- поведінкова лояльність -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- теория пороговых значений -- теорія порогових значень -- типи лояльності -- типы лояльности
Анотація: Запропоновано концептуальний підхід до застосування теорії порогових значень у маркетингу на прикладі виміру лояльності споживачів до певного бренда. Такий аналіз проведено в контексті прийняття компанією рішення щодо розширення товарних та/або географічних меж бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23