Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук). Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету / Н. П. Скригун, І. С. Пєхота, В. В. Слівінська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): бюджетные ограничения -- бюджетні обмеження -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика комунікацій -- финансовые ограничения -- фінансові обмеження -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- розроблення фірмового стилю -- разработка фирменного стиля -- створення партнерських взаємовідносин -- создание партнерских взаимоотношений -- проведення рекламних компаній -- проведение рекламных компаний -- мережа Інтернет -- сеть Интернет -- паблик-рилейшнз -- особисті продажі -- персональные продажи -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- реалізація програми лояльності -- реализация программы лояльности -- пряма розсилка повідомлень -- прямая рассылка уведомлений -- паблісіті -- паблисити Анотація: Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Пєхота, І.С. (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна); Слівінська, Наталія Петрівна (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна) |