Методологічні підходи до формування професійних стандартів> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 4-5 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- формування стандартів -- формирование стандартов -- методологічні підходи -- методологические подходы -- круглые столы -- круглі столи Анотація: 5 лютого 2014 року Федерація работодавців України, Українська Асоціація маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні провели засідання круглого столу, присвяченого питанням розробки професійних стандартів. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Федерація работодавців України \о ней\; Українська асоціація маркетингу \о ней\; Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |