Методологічні підходи до формування професійних стандартів // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 4-5 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- формування стандартів -- формирование стандартов -- методологічні підходи -- методологические подходы -- круглые столы -- круглі столи
Анотація: 5 лютого 2014 року Федерація работодавців України, Українська Асоціація маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні провели засідання круглого столу, присвяченого питанням розробки професійних стандартів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Федерація работодавців України \о ней\; Українська асоціація маркетингу \о ней\; Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)