Жовновач, Руслана Іванівна (доцент кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики Кіровоградського національного технічного університету; кандидат економічних наук). Задоволення потреб споживача як основа планування конкурентоспроможності підприємств сільськогосподарського машинобудування / Р. І. Жовновач> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 171-180 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика машиностроения, 2008-2012 гг. Економіка машинобудування, 2008-2012 рр. Кл.слова (ненормовані): конкурентоспособность предприятия -- конкурентоспроможність підприємства -- планирование конкурентоспособности предприятий -- планування конкурентоспроможності підприємств -- посевная техника -- посівна техніка -- потребности потребителя -- потреби споживача -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарське машинобудування Анотація: Обґрунтовано необхідність дослідження впливу споживачів сільськогосподарської техніки на діяльність виробника. Визначено необхідні умови нарощення конкурентоспроможності підприємств сільськогосподарського машинобудування, виходячи з інтересів виробників та потреб і можливостей споживачів. Враховано найбільш вагомі чинники впливу на рішення споживачів щодо придбання сільськогосподарської техніки при плануванні комплексу заходів із забезпечення конкурентоспроможності підприємств сільськогосподарського машинобудування. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |