Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна). Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Основы теории рыночного хозяйства Основи теорії ринкового господарства Кл.слова (ненормовані): споживча поведінка -- потребительское поведение -- вторинні потреби -- вторичные потребности -- ключевые факторы совершения покупок -- ключові фактори здійснення покупок -- личностные типы -- особистисні типи -- маркетинговое классифицирование -- маркетингове класифікуання -- первичные потребности -- первинні потреби -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- практические подходы -- практичні підходи Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |