Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Імідж міста: соціально-політичний вимір / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 76-82. - Література : С.80-82 : 31 назва
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд города -- бренд міста -- городская идентичность -- имидж города -- імідж міста -- міська ідентичність -- социально-политическое измерение -- социология города -- соціально-політичний вимір -- соціологія міста -- формирование имиджа -- формування іміджу
Анотація: Стосовно міста імідж доцільно розглядати як нематеріальний актив відповідної території, що сприяє разом з іншими ресурсами забезпеченню стійкого розвитку даної самоврядної території. Визначено, що всі визначення поняття "імідж міста" можна розділити н а дві групи в залежності від ступеня участі в його формуванні представників міської влади: природно сформований імідж території та штучно сформований імідж території. Доведено, що сприятливий імідж міста безпосередньо впливає на підвищення його конкур ентоспроможності, тому формування іміджу є не менш важливим аспектом діяльності адміністрації, ніж реальна політика. Проведено демаркацію понять "імідж міста" і "бренд міста". Бренд міста визначається як сукупність унікальних конкурентних переваг відп овідного міста у середовищі конкурентів, репрезентованих системою яскравих і позитивних символів, сигналів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, красу, конкурентні переваги й унікальність міста.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)