Смирнов, Євген (студент PhD Донецького національного технічного університету).
    Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі / Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешняя реклама -- зовнішня реклама -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- предприятия -- підприємства -- развитие персонала -- розвиток персоналу -- рекламная отрасль -- рекламна галузь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація
Анотація: Визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Броды Ураина Медиа, ООО, украинский оператор внешней рекламы \о нем\