Кирилов, Ю. Є. (кандидат економічних наук; доцент). Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю. Є. Кирилов> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 101-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка сільського господарства Экономика сельского хозяйства Україна Європа Кл.слова (ненормовані): зернові культури -- зерновые культуры -- виробництво зерна -- производство зерна -- урожайнсть зернових культур -- урожайность зерновых культур -- торгівля зерном -- торговля зерном -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- експорт зерна -- экспорт зерна -- експорт пшениці -- экспорт пшеницы -- бренди країн -- бренды стран -- житница Европы -- житниця Європи Анотація: Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "Україна - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої країни в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських країнах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце України на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками Україна потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал України ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша країна має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду. |