Мамалига, О. О. (аспірантка Київського національного університету ім. Тараса Шевченка). Нові форми маркетингових комунікацій в системі економічної дипломатії / О. О. Мамалига> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 54-60 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Маркетинговые коммуникации Маркетингові комунікації Кл.слова (ненормовані): зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- дипломатичні зв'язки -- дипломатические связи -- методология внешней торговли -- методологія зовнішньої торгівлі -- дипломатический треугольник связи -- дипломатичний трикутник зв'язків -- макроупрвень -- макрорівень -- международные контракты -- міжнародні контракти -- міжнародні маркетингові комунікації -- международные маркетинговые коммуникации -- микроуровень -- мікрорівень -- терминология -- термінологія -- функциональная эффективность -- функціональна ефективність -- экономическая дипломатия -- економічна дипломатія Анотація: Досліджено нові форми маркетингових комунікацій у системі дипломатичних відносин, вивчаються процеси підписання міжнародних контрактів, аналізуються фактори ефективності комунікацій, розглядаються концепції до визначення поняття “маркетингова комунікація”, вивчаються основні складові елементи системи маркетингових комунікацій макро- та мікрорівня та необхідність їх взаємозв'язку. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |