Саніна, Ольга. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / О. Саніна, М. Пирч> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 29-37 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Кл.слова (ненормовані): стратегія бренду міста -- стратегия бренда города -- бренд міста -- бренд города -- брендінг міста -- брендинг города -- етапи стратегії бренду -- этапы стратегии бренда -- алгоритм розроблення стратегії бренду міст -- алгоритм разработки стратегии бренда городов -- алгоритм реалізації стратегії бренду міст -- алгоритм реализации стратегии бренда городов -- SWOT-аналіз -- PEST-аналіз -- інструменти дослідження міста -- инструменты исследования города -- позиціонування міст -- позицирование городов -- приклади позиціонування міст -- примеры позицирования городов -- бренды малых городов -- бренди малих міст Анотація: Присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Проаналізовано поняття "бренд міста" та "брендинг міста".
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Пирч, Мар’яна
|