Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\