Бобрицька, Наталія (асистент кафедри маркетингу). Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями / Н. Бобрицька> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 39-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Кл.слова (ненормовані): туристичні дестинації -- туристические дестинации -- маркетинг дестинацій -- маркетинговые дестинаций -- управління туристичними дестинаціями -- управление туристическими дестинациями -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичні послуги -- туристические услуги Анотація: Розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" |