Божкова, Вікторія Вікторівна (доктор економічних наук; доцент кафедри маркетингу та менеджменту в інноваційній діяльності; декан факультету дистанційного навчання та післядипломної освіти Сумського державного університету; м.Суми).
    Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 142-148 : гра.ф, схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
иерархические модели -- ієрархічні моделі -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- коммуникационное интегрирование -- комунікаійне інтегрування -- синтезированные эффекты -- синтезовані ефекти
Анотація: Запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, методичний підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегрального оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами формування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тимохіна, Яна Олександрівна (аспірант Сумського державного університету; м.Суми)