Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Ринкові форми торгової марки [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
формування брендів -- бренди компанії -- брендинг -- економічна доцільність -- оцінювання -- товарні бренди -- корпоративні бренди -- конкурентні переваги -- формирование брендов -- бренды компаний -- экономическая целесообразность -- оценивание -- товарные бренды -- корпоративные бренды -- конкурентные преимущества
Анотація: Присвячена питанням формування бренду компанії, визначення їхньої економічної доцільності. Надано детальну характеристику товарного бренду, його специфіку та економічну сутність.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"