Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент). Ринкові форми торгової марки [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): формування брендів -- бренди компанії -- брендинг -- економічна доцільність -- оцінювання -- товарні бренди -- корпоративні бренди -- конкурентні переваги -- формирование брендов -- бренды компаний -- экономическая целесообразность -- оценивание -- товарные бренды -- корпоративные бренды -- конкурентные преимущества Анотація: Присвячена питанням формування бренду компанії, визначення їхньої економічної доцільності. Надано детальну характеристику товарного бренду, його специфіку та економічну сутність. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" |