Дима, Олександр (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу). Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України [Текст] / О. Дима> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 40-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): сервісне обслуговування -- продаж страхових послуг -- автокаско -- посередницькі підприємства -- ринок легкових автомобілів -- автодилерські підприємства -- сервісні станції -- мережа автосервісів -- сервисное обслуживание -- продажа страховых услуг -- посреднические предприятия -- рынок легковых автомобилей -- автодилерские предприятия -- сервисные станции -- сеть автосервисов Анотація: Розглянуто діяльність посередницьких підприємств на ринку легкових автомобілів. Особлива увага приділена дослідженню стану сервісного обслуговування. Проаналізовано роль автодилерських підприємств у збільшенні надання кредитів та продажу страхових послуг. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" |