Дима, Олександр (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України [Текст] / О. Дима // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 40-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сервісне обслуговування -- продаж страхових послуг -- автокаско -- посередницькі підприємства -- ринок легкових автомобілів -- автодилерські підприємства -- сервісні станції -- мережа автосервісів -- сервисное обслуживание -- продажа страховых услуг -- посреднические предприятия -- рынок легковых автомобилей -- автодилерские предприятия -- сервисные станции -- сеть автосервисов
Анотація: Розглянуто діяльність посередницьких підприємств на ринку легкових автомобілів. Особлива увага приділена дослідженню стану сервісного обслуговування. Проаналізовано роль автодилерських підприємств у збільшенні надання кредитів та продажу страхових послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"