Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи / М. В. Кльов // Грані. - 2015. - № 4. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- институционализация высшего образования -- институционный подход -- інституційний підхід -- інституціоналізація вищої освіти -- образовательная система -- организационный подход -- організаційний підхід -- освітня система -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- процесний підхід -- процессный подход -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний це нтр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу познача ються на інституті освіти. Зауважується, що інституціоналізація вищої освіти як окремого соціального інституту в рамках всього соціального інституту освіти сталася в 2-й пол. ХХ ст. Автор підкреслює, що у теорії вищої освіти широко визнана теза, що ус танови вищої освіти за своєю природою - національні інститути.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\6.pdf