Купрій, Т. Г. (Київський університет ім. Б. Грінченка; Київ).
    Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні / Т. Г. Купрій // Грані. - 2015. - № 4. - С. 107-111. - Бібліографія : С.110-111 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- ефективність навчання -- инновации в образовании -- інновації в освіті -- качество обучения -- конкурентоспособность на рынке труда -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність на ринку праці -- образование в Украине -- освіта в Україні -- працевлаштування випускників -- працевлаштування випускників ВУЗів -- приватна вища освіта -- приватна вища школа -- приватна освіта -- студентоцентрированное образование -- студентоцентрированное обучение -- студентоцентрована освіта -- студентоцентроване навчання -- трудоустройство выпускников -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- философия образования -- філософія освіти -- частная высшая школа -- частное высшее образование -- частное образование -- эффективность обучения -- якість навчання
Анотація: Аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцен трованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його тор говельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протяг ом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\19.pdf