Ковальчук, Галина (доцент кафедри управління фінансово-економічною безпекою навчально-наукового Інституту менеджменту безпеки; кандидат педагогічних наук).
    Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтированого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища [Текст] / Г. Ковальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 20-37 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- якість навчання -- качество обучения -- моніторинг якості навчання -- мониторинг качества обучения -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- коворкинг-центри -- навчально-професійні коворкинг-центри -- учебно-профессиональные коворкинг-центры -- економіка знань -- экономика знаний -- управління знаннями -- управление знаниями -- механізми управління знаннями -- механизмы управления знаниями -- соціально-економічна безпека -- социально-экономическая безопасность -- локальне середовище -- локальная среда -- безперевне навчання -- безпрерывное обучение -- стратегія безперервного навчання -- стратегия безпрерывного обучения -- кластерна освіта -- кластерное образование -- локальні центри освітніх ресурсів -- локальные центры образовательных ресурсов
Анотація: Розкривається проблема неузгодженості взаємодії суб'єктів освітнього процесу в межах локального соціально-економічного середовища, що спричиняє невідповідність формальних результатів навчання та актуальних компетентнісних потреб для цілей непреривної освіти. Описується модель управління знаннями в організації неперервного навчання для локального середовища. Обгрунтована економіко-педагогічна модель координації освітніх ресурсів у локальному кластері. Розкриті механізми використання систем управління знаннями у моделюванні інтегрованих освітніх ресурсів локального середовища та інструментарій координації освітніх ресурсів у локальному кластері для реалізації різних форм неперервної освіти та професійно орієнтованої підготовки молоді.