Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея).
    Проактивна бізнес-освіта [Текст] : опис кейсу / Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 348-355 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-2 + 74.58(5КОР))в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-колледжи -- бізнес-коледжі -- бизнес-образование -- бізнес-освіта -- креативность образования -- креативність освіти -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- проектное обучение -- проектне навчання -- преподавание -- викладання -- проактивное образование -- проактивна освіта -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- коммуникативные проблемы -- комунікативні проблеми
Анотація: Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестру та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 з 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23