Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея). Проактивна бізнес-освіта [Текст] : опис кейсу / Х. -Д. Шін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 348-355 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Высшее образование Вища освіта Южная Корея Південна Корея Кл.слова (ненормовані): бизнес-колледжи -- бізнес-коледжі -- бизнес-образование -- бізнес-освіта -- креативность образования -- креативність освіти -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- проектное обучение -- проектне навчання -- преподавание -- викладання -- проактивное образование -- проактивна освіта -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- коммуникативные проблемы -- комунікативні проблеми Анотація: Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестру та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 з 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |