Кунєшова, Ханна (Ing.; аспірант кафедри маркетингу, торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Розвиток сектору В2С в електронній комерції Чеської Республіки після 1990 року [Текст] / Х. Кунєшова, М. Міцик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 470-480 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ЧЕШ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- порталы-дискаунтеры -- портали-дискаунтери -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес
Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку сегменту В2С ринку електронної комерції в Чеській Республіці починаючи з 1990 року. Особливу увагу приділено порталам-дискаунтерам та моделі онлайн-навчання. Запропоновано авторську інтерпретацію відмінностей між концепціями «електронний бізнес» та «електронна комерція».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\