Захожай, Валерій Борисович (доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая статистика

   Економічна статистика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- исследоватиельская методлология -- дослідницька методологія -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- поддержка управленческих решений -- підтримка управлінських рішень -- прикладные статистические данные -- прикладні статистичні дані -- системный подход -- системний підхід -- статистические исследования -- статистичні дослідження -- управленческие функции -- управлінські функції
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23