Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок -- потребительский рынок -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- STP-стратегії -- STP-стратегии -- системи критеріїв -- системы критериев
Анотація: Розглядаються критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку.