Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук). Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / Олександр Зозульов> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживчий ринок -- потребительский рынок -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- STP-стратегії -- STP-стратегии -- системи критеріїв -- системы критериев Анотація: Розглядаються критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку. |